شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۲:۰۸

معاون وزیر نفت اعلام کرد
روابط ایران و روسیه در چند ماه اخیر به صورت تصاعدی افزایش یافته است.

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور بین‌الملل وزیر نفت با اشاره به افزایش همکاری‌های متقابل بین ایران و روسیه گفت: بیشترین میادین نفتی ایران برای توسعه در اختیار روسیه قرار گرفته است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری فارس، امیرحسین زمانی‌نیا معاون امور بین‌الملل وزیر نفت در حاشیه سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه گفت: اهمیت جلسه امروز به اندازه‌ای است که یک سال پیش برگزاری این اجلاس غیرقابل تصور بود که برجام این فرصت را به ما و همسایگانمان داد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف با یکدیگرهمکاری کنیم. وی با اشاره به حضور حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و آقای مدودف که گازرسانی به کل اروپا را بر عهده دارد، گفت: حضور دو وزیر نیز در این جلسه نشان دهنده بالا بودن اهمیت این جلسه است.

زمانی‌نیا با اشاره به روش‌هایی که می‌توان همکاری های ایران و روسیه را گسترش داد، گفت: در گذشته چنین همکاری‌هایی وجود نداشت که پس از ملاقات دو رئیس‌جمهور ایران و روسیه این همکاری‌ها در ظرف چند ماه گذشته به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرد. وی با اشاره با امضای چند سند به همکاری گفت: چنانچه این اسناد اجرایی شود بیشترین میادین نفتی و گازی ایران برای توسعه در اختیار روسیه قرار گرفته است. وی ادامه داد: امروز صبح نیز یک امضای تفاهم به منظور همکاری مشترک بین شرکت گاز پروم نفت و شرکت ملی نفت ایران در وزارت نفت امضا شد و سند مهم دیگری نیز قرار است دقایق دیگری بین شرکت گاز پروم گاز و شرکت ملی گاز ایران امضا شود.



  کد خبر : 2949
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :